6 храни, полезни за ума

10 юни 2019 г., 21:24
1481

xantolus / Shutterstock

Азбучна истина е, че за да функционира правилно, мозъкът има нужда да приемаме подходяща храна. Правилният подбор на менюто може да ни помогне да се справим със стреса, проблемите с паметта и липсата на концентрация. Той може да подобри умственото ни състояние и представяне през деня.

Ето кратък списък на 6-те храни, изброени от Business Insider, които подобряват мозъчните процеси и са полезни за общото здравословно състояние:

● Боровинки. Полезни са за паметта.                          

● Брюкселско зеле. Действа в борбата с ефектите на остаряването.          

● Цвекло. Богато е на витамин Б, който помага на мозъка да обработва информацията.

● Ябълки. Подобряват сетивното възприятие и вниманието.                      

● Червени чушки. Съдържат ендорфини с успокояващо действие, които могат да помогнат при стрес по време на изпит.                                                              

● Аншоа Съдържа високо ниво на омега-3 масни киселини и защитава мозъка от остаряването и загубата на памет.
 

Ключови думи:
Коментари