сп. Мениджър Мениджър.NEWS Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Наука

Теорията на проф. Макфадън се основава на научен факт - когато невроните в мозъка и нервната система се активират, те не само изпращат познатия електрически сигнал надолу по нервните влакна, но излъчват и импулс на електромагнитна енергия в околната тъкан. Подобна енергия обикновено се пренебрегва, но тя носи същата информация като нервните сигнали, но като нематериална енергийна вълна, а не като поток от атоми във и извън нервите. Източник: Who is Danny / Shutterstock

Наука

НАЙ-ЧЕТЕНИ

Източник: Shutterstock; редакция: обекти.бг

Мистерии

39.2K

Колкото повече време сте заедно, толкова по-трудно решение е раздялата. Снимка:Shutterstock

Човек

34.4K

Можем само да се радваме, че сме ги надживели. jumpingsack / Shutterstock

Медицина

19.9K

Метицилин-резистентен стафилокок - бактерия, причиняваща редица трудно лечими инфекциозни болести при човека. Поради факта, че днес антибиотиците се изписват за лечение на какво ли не, използват се изключително много при добитъка, както и вследствие на редица други фактори, много бактериални инфекции (включително трипер, туберкулоза и салмонела) стават изключително трудни, а понякога – дори невъзможни за лечение. Това се случва, тъй като малките количества бактерии, които оцеляват на лечението с антибиотици, еволюират, развиват резистентност и се възпроизвеждат. Източник: Kateryna Kon / Shutterstock

Медицина

19.2K