Закуската е особено важна за настроението през деня, но и за стройната фигура. За да отговори на тези 2 условия, тя трябва да е богата на белтъчини. Има много продукти, които съдържат лесно усвоим белтък, а консумацията им на закуска, ни държи сити през целия ден.
Тази закуска увеличава чувството за ситост, като потиска центъра на глада в мозъка, сочи проучване на екип от университета на Мисури.
Ето кои храни е добре да включим в менюто сутрин. Изброява ги MedikForum.ru.

Риба тон. С нея не бива да се прекалява, защото е известно, че акумулира олово от водите, в които плува. Освен на белтък, тя е богата на полиненаситени омега-3 мастни киселини, които са много полезни за работата на сърцето, кръвоносните съдове и мозъка.

Фъстъци. 30 грама осигуряват 10% от дневната норма белтъчини, нужни на организма. Освен това те зареждат с фолиева киселини и витамин Е.

Кисело мляко. Важно условие е да е истинско и да да съдържа млечно-кисели бактерии. Порция кисело мляко осигурява около 17 грама белтък, което е напълно достатъчно.

Сирене. То е богато на белтък, който се усвоява лесно. Проучвания сочат, че когато човек е уморен, консумацията на сирене ускорява обмяната на веществата, благодарение именно на млечно-киселите бактерии, които съдържа. Те въздействат и благоприятно на микрофлората на храносмилателната система. Твърдите сирена пък са надеждна профилактика и блокират развитието на ракови клетки в организма.