Всичките 8 епизода на "Нашата планета" вече са достъпни в Нетфликс. Оригиналната документална поредица е заснета в 50 държави от всички континенти, за над 3500 снимачни дни. Поредицата представя оцелелите природните чудеса и разкрива как заедно можем да създадем бъдеще, в което хората и природата да процъфтяват заедно. Тази забележителна серия включва невиждани досега кадри от дивата природа, като показва и какви стъпки трябва да се предприемат, за да я опазим. Гласът в "Нашата природа" е на емблематичния британски водещ сър Дейвид Атънбъроу. На други езици се включват звездите  Салма Хайек и Пенелопе Крус.

От замръзнали светове до джунгли, от крайбрежни морета до пустини и пасища, в открито море и в сладководни райони и гори, епизодите показват как всеки организъм е свързан с останалите и защо природния свят е от значение за всички нас. „Нашата природа“ е празник на удивителното биоразнообразие, с което споделяме планетата. Но не избягва да подчертае огромният натиск, който засяга здравето и стабилността на природните системи на Земята и които застрашават нашето собствено бъдеще. Премиерата на „Нашата планета“ допълнително засилва нашия всеобхватен призив за значението на природата за живота на хората.

"Нашата планета" се стреми да вдъхнови любов към нашия дом и към невероятното разнообразие на живота, което поддържа всички ни. Да направи природата важна за милиони хора по света и в крайна сметка да вдъхнови така необходимата промяна в мисленето и в действията, които да доведат на по-устойчив начин на живот.

Документалните серии се придружават от редица онлайн ресурси и образователни програми, така че да можем да постигнем ново разбиране за нашата планета пред публика от всички възрасти и цял свят. Препоръчвам ви всички да опознаете невероятната гама от съдържание и да играете с невероятния „разучаващ глобус“  предоставящ интерактивно пътуване по нашата планета. Поредицата на Нетфликс и богатите свободно достъпни дейности около тях ще покажат по-добър път за човечеството. Искаме да обърнем внимание на хората, че вече има приемливи решения и технологии, от които можем да се възползваме. Ние просто се нуждаем светът да разбере, че е моментът е днес  - сега или никога, и да заработим заедно.

WWF изразява поздравления  и благодарности към екипа на „Нашата планета“ и многобройните поддръжници  в мрежата на организацията, които работиха неуморно, за да реализират този невероятен проект. Гледайте го, споделете го и го оставете да ви вдъхнови да продължим невероятната кауза, в която сме обединени.