Функционална пластика в дома

25 август 2016 г., 15:10
276

Снимка: LOCK  

София Диша е мултижанров фестивал за градска култура, който всяка година освобождава няколко централни улици и булеварди от градско движение, за да направи място за културата и срещите на хората в града. Там е и мястото за среща с български художници, артисти и дизайнери. Представяме ви LOCK  -  компания за продуктов дизайн и производство на флет-пак мебели. Фирмата е специализирана в самозаключващи системи и пъзел сглобки, като в производството се използва предимно високачествен буков шперплат. Всички продукти на фирмата са резултат от дългогодишен процес на разработка и прототипиране на дизайнера - склуптор Константин Ачков, който е и основател на бранда. Изрязаните на лазер детайли се шлофоват и обработват ръчно. Всички мебели и аксесоари на фирмата се предлагат в плоски опаковки с инструкции за асемблиране.

Аз съм... Деян Георгиев, завършил съм УНСС в град София и работя като управляващ партньор в Лок Фърничър. 

Кога решихте да се занимавате с дизайни и изработка на мебели?

Привлече ме възможността да допринеса със своите умения и опит, в сферата на икономиката и мениджмънта, за развитието на бранда LOCK.

Как се случи колаборацията ви с Константин Ачков?

С Константин решихме да обединим усилия за да гарантираме устойчиво развитие на създадения от него бранд не само на местно, но и на международно ниво.

Може ли дизайн мебелите да имат масово производство и какво трябва да се промени, за да се случи това?

В случая ключово е да се дефинира какво е масово производство. За мен всеки продукт, който се произвежда серийно е в масово производство, което е основна дейност на големите дизайнерските брандове от бранша в света, както и наша основна дейност.

Кои са вашите клиенти?

Нашите клиенти са хора които ценят оригиналния дизайн, отличаващ се със своята идентичност и иновативност и биха искали да притежават "функционална пластика" в своя дом.

Има ли български стил в изработката на мебели?

Смятам, че тепърва се изгражда, но има позитивна тенденция в тази насока, колкото и незначителна да е в момента в международен план.

Кои са световните тенденции?

Флет-пак, естествени материали, минимализъм, иновации.

Имате ли бизнес план за развитие на марката и как изглежда?

Планирането е задължителна основа, върху която се гради всяко едно начинание. В нашия случай то включва утвърждаване на бранда на международно ниво чрез участие в специализирани изложения и конкурси за дизайн, целеви PR кампании, за които предстои да използваме услугите на специализирана Италианска агенция. Усилено работим за развитие на дистрибуторската ни мрежа в Европа. В никакъв случай не е за подценяване и защита на индустриалната собственост, авторските права и иновациите.

С какво ще участвате на София Диша и харесва ли ви фестивала, какви са очакванията ви?

Във фестивала ще участваме с пълната серия аксесоари LOCK, която включва над 30 различни флет-пак артикула, които се асемблират на принципа на пъзела. Също така ще представим и някои от нашите столове, табуретки, абажури ... всички в компактни плоски опаковки, изключително удобни, позволяващи лесно да ги пренесете у дома.

Какви са очакванията ни? 

Да се забавляваме! Това правим постоянно, смятам че и партньорите ни от София Диша изпитват изключително удоволстие, от това което правят, а това винаги е гаранция за успех.

Щандът на LOCK ще можете да откриете по време на София Диша, на 28 август, на бул. „Александър Стамболийски“ в Базарната зона, от 16:00 до 22:00 ч.

Ключови думи:
Коментари