Интересите на тийнейджърите в интернет не са се променили в период на пандемия – те търсят игри, съдържание от любимите си влогъри, стриймват музика и филми. Това показва проучване на GlobalWebIndex за САЩ и  Великобритания през март, цитирано от БНР.

68% от потребителите казват, че информацията за вируса идва през интернет

И това са хора между 24 и 56 години. Близо 1 на 5 от родените след 1981 г. търсят онлайн почивки, което предполага, че това поколение може да е по-отворено за планиране на пътувания след края на кризата.

Мнозина търсят позитивни истории. Хората от рисковата група – между 57 и 64 години, използват социалните медии повече, за да поддържат връзка с приятели, отколкото да четат повече новини. И обратно, 54% от тези, които са между 30 и 40 години, се обръщат към социалните медии като източник на още съдържание за усложнената от вируса обстановка.

Проучването на GlobalWebIndex регистрира и нагласите след края на кризата, 76% от гледащите видео онлайн смятат да запазят този навик.

Над 70% от читателите на книги казват, че възнамеряват да продължат да четат

Точно толкова, когато приключи карантината. Facebook се използва най-много за информация за вируса. Сред мъжете и жените техният най-доверен източник е Световната здравна организация. Мъжете обаче са по-склонни да кажат, че се доверяват на по-голям брой източници повече от жените. Мнозина все още следят спортните новини. А причината, според изследователите, е че големи спортни събития като Олимпиадата са отложени. Много спортни лиги и отбори вече предлагат изключително съдържание, повторно излъчване на вече познато съдържание и жива връзка с феновете.

Новите родители