Колко често ви се случва да чувствате, че формулата 24/7 е недостатъчна? Че денят никога не ви стига да свършите намисленото, че седмицата е кратка, че часовете се топят като мигове. Ако можехте да си добавите поне още час...

Това, разбира се, е невъзможно. Но можете да следвате 3 полезни навика, с които да започнете да управлявате по-лесно и ползотворно времето си.

Контролни списъци

Да помните и мислите за всичко не е най-добрата идея. Нашата памет не е всемогъща, така че лесно можем да забравим нещо важно. Ако денят ви е изключително натоварен не се двоумете и си направете списък със задачи. Контролните списъци включват дори рутинни задачи. Например -  отиване в магазина. 

Просто записвайте всичко - така нищо няма да ви убягне. 

Ясно формулирайте цели си

Няма нищо по-лошо от неясна цел. Формулирайте я по-конкретно. Винаги е по-лесно да работите, когато знаете точно какво правите. Маркирайте целта и я разбийте на отделни задачи. Това ще помогне да се работи по-ефективно по пътя към постигането й. Целите могат да са малки, ежедневни, а могат да бъдат големи - полугодишни или годишни. Всичко зависи от вас.

Не забравяйте, че всеки час на ефективна и продуктивна работа ви отвежда по-близо до вашата цел. Това трябва да бъде мотивацията ви.

Прочетете целия материал на сайта на Мениджър Нюз.