Нова функция към арсенала си добавя Messenger – приложението за директна комуникация на Facebook. От социалната мрежа обявиха, че по случай Световния ден на емоджито, който се отбелязва на 17 юли, потребителите много скоро ще получат достъп до т.нар. soundmojis – емотикони, които издават звуци.

От изявление на технологичния гигант става ясно, че опцията ще бъде достъпна в допълнителен раздел на вече съществуващото меню със статични емоджита.

Сред звуците са удар на барабани, ръкопляскане и зловещ смях. Освен това от компанията предвиждат чрез функцията да бъдат промотирани и актуални тв предавания и филми. Първите сред тях са хитовият сериал Bridgerton на Netflix, както и най-новата част на поредицата „Бързи и яростни“, F9. Други от тях включват музикални изпълнения.

По данни на Facebook потребителите изпращат по над 2.4 млрд. съобщения, в които включват емотикони.

За новата аудио опция потвърди и главният изпълнителен директор Марк Зукърбърг. По думите му екипът на компанията, ангажиран със звуковия дизайн, е прекарал един ден във ферма с кози, за да създаде звука за емоджито с животното.

Източник: Мениджър Нюз