Учените установиха, че хората, страдащи от състояния на аутизъм, са по-последователни в своя избор на продукти. Потребителите постоянно се бомбардират с всевъзможни избори на продукти, често предназначени да повлияят на решението им. Но сега става ясно, че хората, които имат черти на аутистични синдроми всъщност са доста добре защитени от класическите маркетингови трикове.

Известно е, че когато става въпрос за обработка на информация и изпълнението на различни когнитивни задачи, хората с аутизъм се справят по-добре когато трябва да се абстрахират от разсейващи дразнители или нерелевантен контекст.

“Хората с аутизъм се фокусират повече върху детайла и по-малко върху голямата картина, и ние искахме да проверим дали тази тенденция се запазва и при задачите, които изискват решения от по-високо рационално ниво”, обяснява Джордж Фармър от университета в Кеймбридж.  “Оказва се, че тенденцията определено се запазва”. 

Източник: Science Alert