9 научно доказани начина да се преборите с безсънието

09 март 2017 г., 10:50
982

Spectral-Design / Shutterstock

Понякога всеки има нужда да се сгуши под дебелото и топло одеяло, да положи глава на меката възглавница и да се наспи едно хубаво. Забързаното ни ежедневие, постоянните тревоги и здравословни проблеми обаче не винаги ни позволяват това. Когато приспивните песнички и чаят от лайка не помагат, науката идва на помощ!

Ако не можете да заспите…

Не пийте чай и кафе 7 часа преди да си легнете. Упражнявайте се всяка сутрин.

Ако хъркането ви тормози…

Легнете настрани и положете ръце под главата. Направете промивка на носа със солен разтвор. Избягвайте алкохола.

Ако вратът ви боли…

Сменяйте възглавницата най-малко веднъж на 2 години. Изберете такава, произведена от латекс.

Ако често се будите през нощта…

Не пийте алкохол преди лягане. Уверете се, че температурата на стаята е около 20-22 градуса.

Ако страдате от киселини в стомаха…

Консултирайте се с лекар. Легнете настрани и положете глава върху голяма и висока възглавница.

Ако рамената ви болят…

Легнете по гръб и прегърнете възглавницата.

Ако ви е трудно да ставате сутрин…

Бъдете се всеки ден по едно и също време (включително уикендите).

Ако получавате спазми в мускулите…

Опитайте се да масажирате проблемната част, както и да загреете и разтегнете мускулите.

Боли ви гърбът?

Сложете още една възглавница под бедрата (ако спите по корем) или под краката (ако спите по гръб).

Ключови думи:
Коментари