Незабравими бисери от мобилните оператори - втора част
Списъкът с нелепи и забавни реплики на клиенти и оператори е безкраен. Представихме ви малка част от него. Без намерения да го изчерпим, ето още малко:
– Ало? Блокирах си картата... ПИН код нящо да ви са намира?
– Ало?... Ало? Чуваме ли се?
– Да? Кажете!
– Искам настройки за интернет, ММС, за щуротии и глупости....
– Колко ми е таксата със СДС?
– Аз съм титуляторът на картата.
– От вчера съм направена на договор.
– Вчера пак се свързах с кооператора.
– Как да го вкарам тоя ваучер – мъчих се, мъчих се, как ли не го сгъвах, накрая го свих на 4, малко неудобно става, ама само така влиза под батерията.
– Набирам, нищо не става, показват ми се паяци на екрана, номер няма!
– Нещо ми яде от сметката.
– Какво да направя да ми се поместят минутите, че не мърдат?
– Искам да знам защо ми ги няма питтяхто лева с питстотинтяхто минути!
– Моята гласова поща не е премахната...
– Вие какво въведохте, за да ви се махне?
– „Не желая да имам гласова поща” и го пратих на 1770!
– Ало? ... Човек ли е?
– Като набера ##002#, си потушавам гласовата поща, нали?
– Ало! Моля ви, пуснете ми мелодията „Пий куме пий” като funcall... много е спешно!