98-годишен китайски учен и 85-годишната му съпруга са се възстановили след заразяване с коронавируса в един и същи ден. Тяхното лечение е продължило 18 дни, пише Daily Mail.

Двамата ще бъдат изписани тази събота от болница в Джъдзян.

Ученият Хан Тианки е уважаван астроном от 63 години. Той и съпругата му били диагностицирани със смъртоносната болест в средата на февруари и прехвърлени в провинциалната болница на 24 февруари, след като състонието им се влошило.

Г-н и г-жа Хан претърпели и други усложнения.

Хан Шиджун, внучката на двойката, публикува снимки в социалните медии. Тя обяви, че възстановените пациенти са в готовност да помагат на учените за откриване на лек срещу Covid-19.

Според учените има шанс за успеваемост, ако протеини от възстановени пациенти се прехвърлят на хора, които все още се борят с болестта.

Някои китайски болници казват, че вече прилагат терапията, но само на техните пациенти – няма масово произведено лекарство.

Не е ясно дали двойката е получила такова лечение.

103-годишна баба също се е възстановила от коронавируса след шестдневно лечение в Ухан. Засега тя е най-старият пациент с коронавирус в Китай и две години по-възрастен от предишния рекордьор на 101 години.

Източник: Daily Mail / Gospodari