Спирането на старостта е нещо, на което много хора се надяват и което очакват от технологичното бъдеще. Засега обаче няма някакви радикални успехи в тази посока на медицината. Но при един от последните експерименти в областта учени са успяли да постигнат нещо наистина уникално, което може да даде надежда на онези, които искат да живеят вечно или поне по-дълго. Екипът е успял да обърне остаряването на човешки клетки и се надява, че това може да доведе един ден до разработването на медикаменти срещу остаряване.

Има много причини защо нашите клетки и тъкани спират да функционират с напредването на възрастта, но един от наистина сериозните фактори за това са отпадналите клетки. Това са стари и увредени по някаква причина клетки, които не функционират така, както трябва, за да служат оптимално на организма. Но затова пък са много успешни в това, да пречат на работата на добре функциониращите млади клетки. Обикновено те са резултат от увреждането на ДНК, продукт на различни възпаления и други. Екипът е използвал водороден сулфид, молекула, която успява да подмлади старите увредени клетки.