Изследване, продължило десетилетия, и което е проучвало възможността вируси от космоса да пристигнат на Земята, най-накрая публикува своите резултати. И те поставят под въпрос много въпроси, които касаят проблема за това как се е появил живота на земята и изобщо колко ненаучни могат да звучат резултати, постигнати по пътя на научния метод. Според Викрамасинг, който подкрепя противоречивата теория за т.н. кометна биология, “Кометите са носители и разпределители на живота в космоса и животът на земята е дошъл след пренасяне от една или повече комети”.

И според него нещата съвсем не се ограничават до “забъркани в космоса амино-киселини”. Той предполага, че кометите могат да донесат и вируси, които да заразят организми и така да насочат еволюцията им в тотално нова посока. В резултатите от изследването се твърди, че дъжд от космически ретро-вируси е изиграл ключова роля за диверзивифакцията на живота в нашите океани преди около милиард години. По време на този период група молюски, известни като цефалоподи, за първи път е “протегнала” пипала навън от своите черупки и за доста кратък период от време е произвела същества като октоподи, сепии и други.