Творчеството е валутата на съвременния успех в бизнеса.

Не всеки от нас е творец по рождение. Но има начин да станем творци, без да се отчайваме, че това е плод на талант и на нищо друго. Може да го сторим, като използваме една проста техника, която работи добре за създаването на креативни идеи в маркетинг агенциите. 

За какво става дума?

Дните, в които компаниите работеха десетилетия наред, водени от силата на един единствен продукт, са минало. Технологичните тенденции, вкусовете и наличното познание за потребителите се менят почти ежеседмично. Бизнесът, който не може да излъчва постоянен поток от иновативни идеи, е обречен на провал.

Същото се отнася за маркетинга и продажбите. Когато една организация не може редовно да ражда свежи концепции, изпълнени с вълнуващо съдържание, като публикации в блогове, статии, видеоклипове и други подобни, скоро ще започне да бъде игнорирана от интернет търсачките. Така ще загуби потенциални клиенти, а бизнес историята знае, че никой никога не може да разчита само на настоящите си потребители. 

Накрако, успехът в модерния свят зависи от бързото раждане на много оригинални идеи. Това е нещо, което не идва отвътре на повечето хора. За щастие, може да се научи и отработи чрез следния навик: асоциирайте привидно несвързани неща. Правете го често и преднамерено. 

Най-добрите идеи не се раждат от нищото на бяла страница. Ще ви дам за пример една от историческите личности, които мнозина днес смятат за креативен гений и изключително оригинален творец – Томас Едисон. Макьосникът на Мело Парк приживе бил известен с лошата слава на човек, който заемал вече готови концепции на други хора. Той обаче ги комбинирал по неочаквани начини и получавал собствена идея с революционен резултат. Така останал в историята. Знаете ли, че Едисон измислил електрическата крушка със стъклен буркан и жичка в него, наблюдавайки обикновени стъклени бутилки с напитки и алуминиеви капачки – нещо, което не много хора в света биха свързали с променящ планетата пробив в електричеството.