4. Изразявайте споделени с другите чувства. Разкривайки, че се чувствате както другите, увеличавате идентификацията им с вас. Изрази като "аз съм не по-малко притеснен от вас" или "въодушевен съм от тази възможност" засилват емоционалната връзка. Музикантите също използват споделени чувства. Нийл Йънг е на 70 години, но все още се държи като един от "сърдитите млади хора", споделяйки негодуванието на публиката.

5. Определяйте високи очаквания и предавайте самоувереност. Очаквайки повече от другите и от себе си, вдъхновявате хората около вас да бъдат нещо повече. Но не е достатъчно да поставяте високи очаквания. Трябва да показвате на другите, че вярвате в тях. Когато продуцира групата The Time, Принс настоява те да подобрят сценичното си изпълнение. Според тогавашния кийбордист Джими Джем, Принс настоява всички членове на бандата да пеят и танцуват, докато свирят. "Това е, което Принс правеше непрекъснато. Показваше ни, че можем да правим неща, които не сме вярвали, че можем."

6. Използвайте контраст, за да рамкирате и фокусирате посланията си. Контрастът е силен реторичен похват, защото подчертава. Контрастни изречения като "Вместо да броим колко часа сте вложили, гледаме създадената от вас ценност" или "повечето фирми днес съкращават, а ние наемаме нови хора" изпращат силно послание в бизнеса. Поп звездите също го правят - например Мадона, която създава контраст между себе си и Лейди Гага, казвайки "Тя не е мен." по време на МDNA турнето си.

7. Използвайте списъци. Списъците увеличават харизмата, защото създават впечатление за завършеност. Изпращат послание, че имате ясно разбиране за проблема. Например, казвайки "Новите правила ще ни се отразят по три основни начина," вие се позиционирате като експерт по непознат въпрос.

8. Използвайте реторични въпроси. Реторичните въпроси въвличат другите. Например "Готови ли сте да избухнем?". Те създават очакване. Когато попитате "Какво правим оттук нататък?" другите са вперили очи във вас.

9. Използвайте невербални стратегии, за да оживите думите си. Активизирайки езика на тялото си, вие ангажирате другите. Жестовете, израженията на лицето и тона на гласа, които демонстрират страст оставят по-запомнящо се впечатление - независимо дали на сцената или в залата за конференции.

Днес Принс е един от най-добрите поп изпълнители. Той е вярвал, че харизмата може да се усвои - и го доказва. Също като него и вие можете да научите да имате по-силно влияние върху другите.