8 неща, които най-харесваните хора никога не правят

05 ноември 2017 г., 15:43
1012

Снимка: Shutterstock 

Някои хора са изключително харесвани заради нещата, които вършат. Други пък имат харизма и привличат хората с това, което не правят.  

Ако познавате хора, които притежава следните качества, споделете с тях колко много цените факта, че те са част от вашия живот. Те никога:

1. Не обвиняват

Приятелите правят грешки, служителите не отговарят на вашите очаквания, а доставчиците закъсняват. Това е достатъчно, за да ги обвините за вашите проблеми.

Истината обаче е, че и вие сте виновни. Може би не сте осигурили достатъчно обучение и практика на вашите служители. Може би сте поискали твърде много за прекалено кратко време. Може би не сте били толкова добър приятел, колкото си мислите.

Поемането на отговорност, когато нещата се объркат, вместо прехвърлянето на вината върху някой друг, не е мазохистично, а вдъхновяващо. То ви позволява да осъзнаете собствените си грешки и да вземете по-добри и умни решения следващия път.

2. Не контролират

Да, вие сте шефът. Вие сте титанът на индустрията. И все пак, единственото нещо, над което наистина имате контрол, сте самите вие. Ако искате да контролирате другите хора, значи сте решили, че вашите цели, мечти и виждания са по-важни от техните.

Вместо да опитвате да промените служителите си по такъв начин, че да паснат на вашите идеи за работата, намерете хора, които искат да отидат там, накъдето вие сте тръгнали.  

3. Не се стараят да впечатляват другите

Хората не ви харесват заради вашите дрехи, кола, титли или постижения. Хората може да харесват това, което имате, но това не означава, че харесват вас. Разбира се, на повърхностно ниво може да изглежда, че ви харесват, но всяка връзка, която се основава на преструвки, а не на съществени и искрени взаимоотношения, не е истинска връзка. Когато вашите връзки са изградени върху чувства на взаимно уважение и харесване, вие не изпитвате нуждата постоянно да впечатлявате някого и започвате просто да бъдете себе си.

Вижте целия текст на страниците на Мениджър Нюз. 

Ключови думи:
Коментари