И психолозите са хора. Понякога и тези специалисти, които ни помагат да разрешим проблемите си, трябва да се справят със стреса, пише Bright Side.

В следващите редове ще ви представим 8 от техните най-популярни метода.

8. Записвайте всичко, което ви хрумва

"Мисли, различни ситуации, идеи за статии, взаимоотношения с хора - всичко - пише клиничният психолог Джон Дъфи, автор на книга за възпитанието на тийнейджърите. - Когато си водя бележки, структурирам всичко, което ми хрумва. Това е полезен творчески процес, защото така забравяме за проблемите, мислите ни се изясняват, напрежението намалява. След това виждам нещата от друга гледна точка“.

7. Подбирайте внимателно продуктите за готвене

Когато Джефри Шумбер е потиснат, той обича да яде. Психотерапевтът, писател и учител обаче подчертава, че храната или трябва да е здравословна, или да е ястие, което никога преди това не е правил. "Когато пазарувам за продукти, прекарвам доста време в магазина. Впоследствие ги режа внимателно, подготвям дресинга и накрая – хапвам бавно. Често публикувам резултатите във Facebook, за да зарадвам приятелите си!", споделя психотерапевтът.