Миете си зъбите, щом се нахраните, ставате сутрин с будилник – откажете се.

Баба и мама са ви съветвали да правите това и още куп неща, които наука днес отрича. Защото не само не са от полза, но може и да ви навредят.

1. Махнете будилника

Както и всички резки и внезапни нарушители на тишината.

Японски учени установили, че резките и остри шумове влияят зле на нервната система, а стресът може да причини и сърдечен пристъп.

2. Пийте вино

Не е новина, но сгрява сърцето, когато има и научно обяснение. Учени от Харвард потвърждават, че чаша вино на ден помага да преборим редица заболявания в това число диабет, атеросклероза и сърдени пристъпи.

3. Отделяйте време за домашните любимци

Нямате нито куче, нито котка! Вземете си. Работа ще свърши дори хамстерът.

Учените са доказали, че емоционалната връзка с домашните любимци, рязко понижава нивото на стрес. А това гарантирано укрепва нервите и е залог за добро самочувствие.

4. По-рядко мийте зъбите и вземайте душ

Ако няколко пъти на ден влизате в банята, за да се търкате със сапун и гореща вода, се откажете от този хигиенен навик.

Британски учени доказаха, че така защитната мантия на кожата, която я предпазва от агресията на околната среда, се руши.

Стоматолозите пък съветват: Не мийте зъбите непосредствено след ядене. Много продукти отслабват зъбния емайл и с миенето може да го повредим по-лесно.

5. Танцувайте

Научете се да танцувате салса. Френски изследователи установиха, че това е най-полезният танц, който гарантира дълъг живот.

Салсата помага за заздравяване на костите, укрепва кръвоносната система и дори помага при астма.

И, ако смятате, че стъпките на салсата са трудни за вас, разучете и практикувайте друг енергичен танц.

6. Яжте хляб

Не се отказвайте от хляба. Немски учени потвърдиха, че в кората му се съдържат антиоксиданти, които чистят организма и пазят червата от рак.

Новите родители