Най-голямата благотворителна инициатива на Vivacom – Операция „Жълти стотинки“, подкрепяща социални каузи в полза на деца и младежи – започва своето десето издание. И тази година събраните средства ще бъдат дарени на Сдружението на олимпийските отбори по природни науки (СООПН). Те ще се използват за подготовката и участието на младите български олимпийци от отборите по биология, математика, астрономия, астрофизика, информатика, лингвистика, физика и химия в международни състезания.

Досега националните отбори по природни науки са донесли за България общо над 1000 медала, като само през 2020 г. са спечелили 53 медала в 11 балкански, европейски и международни олимпиади. За да продължат успешното си представяне, е необходима регулярна финансова подкрепа, която да обезпечи подготовката и участието на талантливите младежи в състезания.

Юбилейното издание на кампанията ще се проведе в периода октомври 2021 г. – януари 2022г. Посланици на дарителската инициатива са носителят на четири олимпийски медала в спортната гимнастика Йордан йовчев и Златните момичета от ансамбъла по художествена гимнастика на България, които донесоха Златен медал на Олимпиадата в Токио. Операция „Жълти стотинки” 2021 се реализира в партньорство с Българския дарителски форум и с подкрепата на редица корпоративни и медийни партньори, които застават зад тази кауза.

Средствата за Сдружението на олимпийските отбори по природни науки се набират в касичките на кампанията позиционирани в магазините на Vivacom и в търговските обекти на партньорите. Другите начини за дарение са, чрез изпращане на SMS с текст DMS OLYMP на номер 17 777, през дигиталният портфейл Pay by Vivacom от меню „Изпрати“, секция „Дари с Pay by Vivacom” или директно на дарителската сметка на Сдружението на олимпийските отбори по природни науки (СООПН) в Банка ДСК, IBAN: BG39STSA93000021807995.

„Подкрепата за Сдружението на олимпийските отбори по природни науки е инвестиция в бъдещето на България и в нейните млади хора, които са двигател на иновациите, на научните постижения и на икономическия просперитет на страната ни. Популяризирането на тази кауза дава още една възможност на младото поколение да има добър пример за упорита работа, постоянство и постигнати благодарение на тях успехи, които са достойно оценени и уважавани от цялото общество”, каза Веселка Вуткова, директор „Корпоративни комуникации“ на Vivacom.

Партньори в десетото юбилейно издание на кампанията са: кино Arena, Ciela, издателство Colibri, DHL, Domino's Pizza, Grand Optics, Joy optics, 1 minute, Inmedio, Relay, Mr. Bricolage, Group Renault, Nissan, SDI, Sport Depot, VIP Security, бензиностанции Petrol, аптеки soPharmacy, VIPSecurity и Софийска вода.

Медийни партньори са: Нова телевизия, netinfo, vesti.bg, Vbox7, радио Витоша, радио Веселина, Magic FM, Magic TV, The voice, вестници Монитор и Телеграф, Българското национално радио,  Дарик радио, сп. Elle, сп. Журнал за жената, Actualno.com, Dir.bg, Наука OFFnews.bg, OFFnews.bg, Rozali.com, Iwoman.bg, obekti.bg, Podmosta.bg, MediaBricks.bg и Triple eye project.

Инициативата ще продължи до 31.01.2022 г. Повече информация за кампанията на https://vivacomfund.bg/