На 3 септември Vivacom ще обяви началото на националната благотворителна инициатива операция „Жълти стотинки“. Тази година тя ще събере средства за младите олимпийски надежди от отборите по природни науки.

Операция „Жълти стотинки“ е национална дарителска кампания, създадена от VIVACOM Fund. Целта на кампанията е да набере средства за кауза, подкрепяна от компанията. Средствата се набират в магазините на VIVACOM и търговските обекти на нейните партньори. В основата на концепцията е заложена идеята за партньорство с компании и медии, което позволява максимално популяризиране на кампанията в цялата страна, набиране на достатъчно средства и активно включване както на партньорите, така и на гражданите. Набраните средства се удвояват.

Първата кампания стартира през 2011 г. в полза на фондация „Надежда за малките“, създала първия Център за временно настаняване от семеен тип за изоставени бебета – Малката къща. Инициативата е подкрепена от 22 партньора и успява да набере 52 000 лв. През 2012 г. кампанията е реализирана с 26 партньора и набира 81 000 лв., благодарение на които втора Малка къща бе открита през ноември 2013 г. Операция „Жълти стотинки“ 2013 успя да обедини близо 30 партньора и осигури 104 000 лева за пълноценното функциониране на двете Малки къщи. Кампания имаше и свой посланик в лицето на Хилда Казасян. Тя даде лице и глас на кампанията, за да насърчи всеки желаещ да пусне своето ресто или желаната от него сума в една от хилядите касички за дарения, разположени из цялата страна в търговските обекти на VIVACOM и нейните партньори.

Включи се и остави своето ресто за олимпийските отбори по природни науки. Благодарим от името на младите олимпийски надежди!