В съобщение, озаглавено „Това не е отговорът на петицията, на който се надявате“, Белият дом най-накрая отговори на искането да се осигурят средства за изграждането на Звездата на смъртта.

До всички поддръжници на Вейдър – съжаляваме, но администрацията на Барак Обама е изключително ясна по този въпрос – тя „не подкрепя взривяването на планети“.

Както вероятно може да предположите, сумата за изграждането на Звездата на смъртта е толкова огромна, че към нея са прикрепени 15 нули. От практична гледна точка това е проект, който тази година просто няма да бъде одобрен,

Същевременно Белият дом използва случая да ни припомни за всички големи космически програми, които се провеждат в момента – Международната космическа станция, марсохода на Червената планета, телескопите, откриващи нови планети и перспективата за нова пилотирана мисия до Луната.

„Ако решите да правите кариера в областта на науката, технологията, инженерството или област, свързана с математиката, Силата ще бъде с нас! Помнете, че мощта на Звездата на смъртта, способна да унищожи планета или дори цяла звездна система, е незначителна пред тази на Силата.“, допълват от Белия дом.