Вселената е тайнство, симетрия, танц. Тя се разраства, преминава през експанзия. Времето в нея лети с различна скорост на различните места, според това колко са тежки.

В следващите редове ще ви представим още цитати на големи автори, известни личности и учени, заинтересовани от Вселената, които се чувстват част от нея и я чувстват в себе си.

„В една безкрайна Вселена всичко, което може да роди въображението, може да съществува някъде.”
Дийн Кунц

„Да предположим, че сме достатъчно умни, за да научим и знаем, и все пак не достатъчно мъдри да контролираме наученото и познанието, за да не го използваме да се самоунищожим. Дори при тези условия, знанието изглежда по-добре от невежеството. По-добре е да знаем, дори познанието да продължи само момент преди унищожението, вместо да се сдобием с вечен живот на цената на глупаво и противно разбиране за Вселената, която се върти невидяна пред нас в цялото си чудо. Това е бил изборът на Ахилес, и моят също.”
Айзък Азимов

„Съществуват само две възможности: или сме сами във Вселената, или не сме. И двете са еднакво ужасяващи.”
Артър Кларк

„Но как можем да рискуваме да докажем повторно или възхвалим Вселената! (…) тя не е нито съвършена, нито красива или благородна и няма желание да стане едно от тези неща. По никакъв начин не се опитва да имитира човечеството! В известна степен е непроницаема за всичките ни естетически и морални преценки. Няма импулс за самосъхранение или импулс от някакъв друг вид, нито пък почива днес на някакви закони. Да бъдем внимателни в твърдението, че има природни закони. Има само нужди. Няма кой да командва, кой да се подчинява, кой да нарушава правилата…”
Фридрих Ницше

„Говоря ти, но в момента, в който ти говоря, Вселената се гради и руши.”
Паулу Коелю

„Нищо не се случва, докато нещо не помръдне.”
Алберт Айнщайн

„Ние сме невъзможност в една невъзможна Вселена.”
Рей Бредбъри

„Бетовен казва какво е да си Бетовен. Моцарт казва какво е да си човек, а Бах - какво е да бъдеш Вселената.”
Дъглас Адамс

„Сигурен съм, че Вселената е пълна с интелигентен живот. Просто е твърде интелигентен, за да пристигне тук.”
Артър Кларк

„Ако мислите, че Вселената е лоша, трябва да видите някои от другите.”
Филип Дик

„Един човек казал на Вселената: „Сър, аз съществувам!”. „Все едно”, отговорила Вселената. Фактът не създава в мен чувство на задължение.”
Стивън Крейн

„Светът е сцена и всички сме актьори.”
Уилям Шекспир

„Не само, че Вселената е по-силна, отколкото си представяме. Тя е по-силна, отколкото можем да си представим.”
Артър Едингтън

„Две неща са безкрайни – Вселената и човешката глупост. За Вселената не съм сигурен.”
Алберт Айнщайн

„Красотата на живото нещо не е в атомите, които отиват в него, а в начина, по който тези атоми се съчетават.”
Карл Сейгън

„Причината, поради която Вселената е безкрайна, е че тя не живее за себе си. Тя дава живот на други, като се трансформира.”
Лао Дзъ

„Властелини сме на Вселената. Опитайте да покажете малко вкус.”
Ед Ууд

„Законите на природата нямат физически пропорции маса/енергия. Има платонични истини в трансцеденталната реалност, които създават и управляват Вселената.”
Дийпак Чопра

„Открийте силата на небесата, вие хора. Веднъж разпозната, тя може да се използва.”
Йохан Кеплер

„Трябва да има нещо дълбоко, скрито зад нещата.”