Ако сте пропуснали първата част на статията, можете да я прочетете на този линк.

Ето какво можете да опитате, когато изпаднете в такова положение:

1. Споделете със своя началник или супервайзър положението си.

Резултатът може да ви изненада приятно. Никой проблем не се е разрешил с мълчание. Помолете за по-интригуващи задачи, по-интересни проекти, които да поддържат формата ви и да ви спасят от скуката. Първо, ще направите добро впечатление, че се интересувате от допълнителни занимания. Второ, вероятността да се разнообразите е голяма.

2. Правете повече от това, което се очаква от вас.

Когато свършите с дневните си задължения, посветете се на допълнителни задачи, питайте, проявявайте интерес. Вашият началник със сигурност ще забележи това и ще му направи добро впечатление. Никой не обича служител, който не вижда по-далече от носа си.

3. Когато разполагате със свободно време, придобивайте нови умения.

Ако работата ви го позволява, записвайте се на обучения, курсове, спорт – всичко, което би запълнило свободното ви време и би довело до нови запознанства и разтоварване от напрежението. Ако работите в голяма компания, със сигурност бихте могли да си осигурите подобни занимания, защото се смята, че това е инвестиция в служителите. Просто попитайте.

4. Бъдете наясно какво очаквате от работата си.

Това е много важно: когато сте си поставили ясни цели, ще бъдете много по-мотивирани. Преди да говорите с началника си, преди да започнете да се оглеждате за нова работа, бъдете наясно със себе си и собствените си желания. Какво точно не ви харесва тук; какво точно очаквате от работата си; в каква посока бихте желали да се развивате – това са въпросите, на които задължително трябва да намерите отговор, преди да мислите за каквато и да е промяна.

5. Напуснете работа, ако не се чувствате на мястото си.

Ако нищо не помага за справяне със скуката в офиса, може би е време да се замислите да смените обстановката. Не се страхувайте – промените са хубаво нещо. Заслужавате повече!

 Източник: Lifehack