Изследванията показват, че характерът наистина е от ключово значение – дружелюбието, чувството за хумор и ефективните техники за флирт със сигурност работят, но когато става дума за чисто физически качества, какво предпочитат жените?

Мускули

Изследване на учени от Калифорнийския университет в Лос Анджелис (UCLA) потвърждава класическото клише – мъжете с по-мускулесто тяло имат повече сексуални партньорки. Според учените мускулите са индикатор на гени, които осигуряват шансовете за репродуктивен успех.

Къса брада

Учени от Австралия демонстрират, че едноседмичната брада –  или, както те я наричат „брада средно ниво“ е определено привлекателна за жените. Според тях тя излъчва мъжественост, доминантност и агресия (бел. ред. Как стигнаха до извода, че агресията е предпочитано от жените качество?)

Цвят

Изследване от 2010 г., обхващащо хора от различни култури, установи, че жените намират за по-привлекателни мъжете, които носят червено. Той е символ на висок статут още от времето на Древен Рим – а вероятно и по-рано.

Симетрия

Според изследване на учени от Университета на Ню Мексико, жените са най-привлечени от симетричните черти на лицето. Симетрията е знак за крепко здраве и адаптивност.

Затова е привлекателна и друга черта:

Широка челюст

Според същото изследване костната структура на лицето при мъжете се оформя под влияние на тестостерона, затова колкото по-ясно очертана е челюстта, толкова по-мъжествен и привлекателен изглежда мъжът за жените.

Дълбок глас

Изследване от Университета на Абърдийн сочи, че жените са по-привлечени от мъже с ниски гласове и ги запомнят по-лесно.

Очи

Очите са изключително важни, когато става дума за физическа привлекателност, но има един аспект, който се оказва от изненадващо значение. Ирисът, и по-точно тъмният кръг около него. Според еволюционни психолози колкото по-тъмен и изразен е този кръг, толкова повече сигнализира младост и мъжественост.

Висок ръст

Изследване от Университета на Ливърпул потвърждава, че по-високите мъже имат предимство. Изследването обхваща 4500 мъже и показва, че тези, които нямат деца са средно с 0, 2 инча по-ниски от мъжете, които имат деца.

Това са физическите черти, които е научно доказано, че мнозинството жени предпочитат. „Мнозинството“ обаче не е така универсално, както хората често мислят. Замислете се дали повечето жени, които познавате, си падат по небръснати мускулести мъже, облечени в червено. Колкото и изтъркано да звучи, характерът е наистина по-важен. Работете върху него. Успех!

Източник: Business Insider