Щастието не се получава наготово, то е продукт на нашите действия, казва Далай Лама. Психолозите изчисляват, че 50% от щастието зависи от нашите гени, 40% от ежедневните ни дейности и 10% от заобикалящите ни обстоятелства.

1. Яжте повече плодове и зеленчуци – Учени от Университета на Уорик са стигнали до извода, че консумацията на повече плодове и зеленчуци увеличава нивото на щастливите хормони в организма.

2. Ограничете времето, което прекарвате в социалните мрежи – Според изследване на Happiness Reasearch Institute, потребители, които не ползват Facebook поне за седмица са се чувствали значително по-щастливи.

3. Ходете пеша до работа – Ако пътувате с автобус, слезте няколко спирки по-рано и продължете до работа пеша.

4. Разглеждайте снимки на сладки животни – Изследователи са установили, че разглеждането на снимки на сладки животни ни кара да се чувстваме щастливи и подобрява нивото на концентрация.

5. Прекарайте един допълнителен час в леглото – Само един час повече сън може да ни накара да се чувстваме здрави и отпочинали. Опитайте се да си легнете един час по-рано за една седмица, като избягвате да пиете напитки с кофеин преди сън.