Учени: Интелигентните хора се разсейват по-лесно на работното място

09 октомври 2016 г., 09:23
120

 ESB Professional / Shutterstock

Да се разсейвате лесно докато вършите служебните си задължения звучи като нещо лошо, но може би има лъч в края на тунела от ежедневни офис неволи, пише британският вестник Telegraph.

Служителите, които често имат проблеми с концентрацията, може би превъзхождат интелектуално своите колеги, сочи ново проучване.

Учени смятат, че интелигентните личности се разсейват по-лесно заради всички страхотни идеи, които се въртят в главите им.

Най-умните трудно подреждат приоритетите си, а разсейващите фактори потенциално водят до „чувство на неадекватност и неспособност за справяне с работния товар като цяло“, смята психиатърът д-р Нед Халауел.

Той-добавя, че най-блестящите умове често не успяват да оправдаят собствените си очаквания, както и тези на шефа.

"Работодателите винаги търсят най-интелигентните кадри, но множеството разсейващи фактори и отговорности засягат умните хора също толкова, колкото всички останали, ако не и повече“, обяснява Бостиян Любиц, вицепрезидент на Steelcase и издател на проучването.

Източник: МениджърНюз

Ключови думи:
Коментари