В идващите десетилетия НАСА и други космически агенции се надяват да успеят да проведат успешни мисии на различни планети в Слънчевата система. След фокуса върху мисиите до Марс, НАСА възнамерява да изпрати безпилотен космически апарат до Венера, който да научни повече за нейното минало на място. Сред задачите му ще бъдат изучаване на горните слоеве на атмосферата на планетата, за да се определи дали преди време е имало течна вода на повърхността й и, следователно, дали е имало условия за живот.

За целата НАСА си партнира с компанията Блек Суифт Технолоджис от Колорадо, която специализира в дизайна и изработката на безпилотни апарати или дронове. Задачата пред тях е да успеят да създадат проекто-дизайн на дрон, който да успее, от една страна, да оцелее в изключително негостоприемните условия на Венера и, от друга, да успее да изпълни задачата си по събиране на заложените данни. В последно време НАСА възобнови своя интерес към Венера, основно заради компютърно генерираните модели, според които на нея преди милиони години може би е имало течна вода.