Откритията на космическата сонда на НАСА "Джуно", която бе изпратена преди пет години за да изследва най-голямата планета в нашата система, промениха много неща, които смятахме, че знаем със сигурност за Юпитер. "Джуно" е с размерите на баскетболно игрище и е навлязла на 5 000 км навътре в облаците, като после е преминала над полюсите на планетата.

“Откритията на сондата са просто зашеметяващи,” коментира Скот Болтън, “ и касаят композицията, магнетосферата и полюсите на планетата. Те са толкова впечатляващи, колкото и снимките, които получаваме.” След петгодишното си пътешествие от Земята Джуно зае орбитална позиция в орбита около Юпитер през Юли 2016 година за да хвърли близък поглед отвъд това, което лежи зад плътните облаци на планетата.

Сондата е уловила няколко феноменални образа на гигантските бури с овална форма, които бушуват над северния и южния полюс на планетата.  Също така е записала уникални звуци, когато се е гмурнала в огромната магнетосфера на Юпитер, която се свива и разширява съобразно движението на слънчевия вятър.