Значителни ръстове на онлайн потреблението на туристически услуги в световен мащаб - това показа скорошен доклад на един от най-големите изследователи в туризма Skift.

Само две от най-големите онлайн туристически агенции в света, базирани в САЩ и Европа, генерират стотици милиарди годишен брутен оборот от резервации на хотели, самолетни билети, коли под наем и други туристически услуги чрез интернет и се оказват едни най-големите рекламодатели в света изобщо.  

Тенденцията е към все по-мащабно разширяване на предлаганите услуги и доставчици и превръщането на тези платформи в all-in-one място за организация на пътувания. Те предоставят на потребителите възможност за лесно сравнение на огромен брой оферти, удобни резервации и конкурентни цени.

Продължава на страницата на Новите родители.