Започването на работа в ново работно място е истинско изпитание за емоционалните и трудови сили, припомня Мениджър Нюз.

Всички знаем, или можем да предположим, колко е трудно на новите хора да се впишат в различната среда - налага им се да доказват професионалните си умения, същевременно да стават симпатични на всевъзможни личности. Понякога сме твърде натоварени със задачи, за да общуваме с тях. Понякога някои колеги се чувстват застрашени и се държат към тях отбранително, тоест грубо. 

Доста е обезсърчаващо, ако след месец на новия колега му се налага да ни се представя отново - в случай че все още не сме му запомнили името. 

Има някои неща, които не бива да правим или казваме, когато имаме нов колега в офиса, припомня Business Insider. Сред неподходящите реплики или реакции се включва следното:

"По-добре не се сприятелявай с тази група от хора в компанията". Дори да имате абсолютно основателни причини да препоръчате това на човека и дори да се опитвате да го предпазите от нещо, изказването ви прави да изглеждате дребнави. Той сам трябва да достигне до извода с кого да се сприятели. По този начин издигате в очите му групата, която според вас не заслужава внимание. Защо "дребнави"? А защо бихте искали да въвеждате новия човек във вътрешните офис политика и офис борби? Какво може да искате да получите от това? - биха се замисли мнозина, въпреки че може да имате добри намерения. Така че по-добре не казвайте това, дори да са минали месеци от идването му на работа. 

"Ух, така мразя... шефа/ компанията/ този екип/ всичко!". Не е добра идея да разкривате тези свои чувства, дори да ги имате с причина, най-малкото защото е по-вероятно в сравнението с вас новодошлият да избере да избере да харесва шефа - все пак той току-що му е дал работа. 

Прочетете целия текст в Мениджър Нюз.