Американската рекламна агенция Mullen организира интересен проект, с който спечели признанието на маркетинг наблюдатели и журналисти, включително на Adweek. Тя публикува онлайн в Щатите обява за работа, в която посочи, че се търси вид "директор операции", който да заеме "най-тежката длъжност на света".

Описанието на работната позиция включва следното:

● Да бъдеш на крак през повечето време от денонощието.

● Постоянно да си в напрежение.

● Да работиш 135 до неограничен брой часове седмично.

● Познания по медицина, финанси и кулинария са задължителни.

● Без ваканции.

● Най-голямото натоварване на длъжността се случва по празници – в Деня на благодарността, на Коледа, в новогодишната нощ.

● Недостатъчно сън.

● Заплата – 0 долара.

Обявата била напълно сериозна и автентично представена. Тя получила 2.7 милиона импресии от платено рекламно позициониране в интернет. Смята се, че огромен брой американци са я видели. В крайна сметка се отзовали 24 души. Те се съгласили да участват във видео интервю с надеждата, че става дума за интересна оферта, която е прикрита. Реакциите им били записани в реално време, докато интервютата се провеждали. От записите бил съставен 4-минутният рекламен филм, който може да видите след този текст.

Филмът е изработен за сайта за онлайн поздравителни картички American Greetings, които са клиент на Mullen. В кадрите участниците в експеримента, който впоследствие се превръща в рекламна кампания, постепенно разбират коя е най-трудната работа на земята, отговаряща на всичките изброени привидно непосилни за изпълнение изисквания. Работата съвсем не е тясно специализирана. Напротив, масова е. Може да разберете коя е, като гледате филма или, за по-бързо, кликнете на 3:04 минута от развитието му.

Съгласни сте, нали?

Източник: Мениджър NEWS