На всички се случва да направят някаква грешка в своята работа. Всъщност, това е просто неизбежно. Рано или късно ще ви се случи да сгрешите. Независимо дали става въпрос за изпращане на имейл до погрешен получател или за някакъв гаф по време на бизнес среща, ще има моменти, в които ще се случва да грешите.

Това са няколко неща, които трябва да направите, ако искате да сте сигурни, че все още имате работа, или най-малкото, че сте успели да запазите поне част от своето достойнство, след като сте допуснали някаква глупава грешка на работното място.

1. Припомнете си, че не сте единствените, които правят грешки

Вие не сте единственият човек в офиса, който някога е допускал грешка, така че няма никаква причина да мислите, че вашият гаф е нещо ново или необичайно в компанията. Никой не е безгрешен - нито вие, нито вашите колеги ще се справяте напълно успешно с 100% от възложените ви задачи. Това просто е невъзможно.

 2. Запазете спокойствие

Проучване на Accountemps за работната атмосфера в САЩ разкрива, че  52% от работниците са си изпускали нервите на работното място поне веднъж в своята кариера. Освен това, 45% от анкетираните са признали, че са плакали на работното място. Емоционалните изблици в офиса не са рядкост, но ключът за вашият професионален успех преминава през свеждането им до минимум( ако е възможно до нула). Когато направите някаква грешка, поемете дълбока глътка въздух и пребройте до десет, преди да реагирате по какъвто и да е било начин и да кажете нещо, за което може по-късно да съжалявате. Запазете спокойствие и не превръщайте една грешка в поредица от такива.

Прочетете целия текст в Мениджър Нюз.