Cambridge English Language Assessment се среща с медиите в България за първи път

22 юни 2016 г., 17:06
106

Днес в Гранд Хотел Радисън Блу се състоя специално медийно събитие, организирано от Cambridge English Language Assessment, част от Университета Кеймбридж. За първи път представители на престижния университет гостуваха в София, за да презентират дейността си пред българските медии и да ги запознаят с традиции, качество и възможности, признати по целия свят. Гост презентатори бяха Стив Маккена, директор „Комуникации“, и Дионисия Иоано, директор „Маркетинг” на Cambridge English Language Assessment за Южна Европа.

Изпитите на Университета Кеймбридж за оценяване на английски език (Cambridge English Language Assessment), част от Университета Кеймбридж, имат за основна цел да помагат на хората по цял свят да учат и общуват на английски по-пълноценно. Cambridge English Language Assessment разработват и предлагат голямо разнообразие от изпити за придобиване на езикови сертификати и професионални квалификации. Изпитите на Университета Кеймбридж са както за учащи, така и за учители – те са насочени към всички, които желаят да подобрят шансовете си за кариерно развитие, образование или да се подготвят за пътуване и живот в чужбина. В световен мащаб те се приемат от над 20 000 училища, университети, частни компании, министерства и държавни организации.

Всяка година над 5 милиона души в 130 страни полагат изпитите на Университета Кеймбридж. Cambridge English Language Assessment си сътрудничат с 30 000 изпитващи, 2 700 изпитни центрове в 130 страни и 52 000 регистрирани подготвителни центрове.

„Като част от Университета Кеймбридж, нашата цел е да подкрепим изучаването и преподаването на английски език. Нашите сертификати са доказателство за това, че човек не просто знае езика, но и може да го използва пълноценно в следването, работата и ежедневието си. Броят на училищата, с които работим в България, непрекъснато расте и сме изключително радостни от факта, че българските ученици се справят много по-добре на изпитите в сравнение с много свои връстници по цял свят“, коментира Дионисия Иоано, маркетинг директор на Cambridge English Language Assessment за Южна Европа.

Изпитите на Университета Кеймбридж съчетават традиции, класа и престиж. Те имат над 100-годишна история в оценяването на английския език. От 1913 година до момента са проведени над 55 милиона изпита. Изпитите на Университета Кеймбридж бяха отличени с най-престижната бизнес награда във Великобритания – winner of the Queen's Award 2015 - наградата на Кралицата за предприемачество в категорията международна търговия. Това е отличие за най-забележителните постижения на местните компании. 

Ключови думи:
Коментари