Петима лектори на средна възраст 26 г., мотивираха близо 200 души да стартират собствени онлайн бизнеси по време на събитието „Работи в България, печели като чужденец”, организирано от бизнес клуб „Sect of success” този понеделник в столичното co-meeting пространство S*bar.

Младите предприемачи са група приятели, които са израстнали личностно и професионално заедно, и са част от един от най-големите бизнес клубове за онлайн бизнес в страната с интересното име „Sect of success”. Там те обменят опит и полезни ресурси, за да стават все по-добри в работата си.

При обяваването на събитието организаторите съобщиха, че целта му не е да продава продукт или услуга, а да даде безплатна информация на повече хора за възможностите, които интернет дава и да ги мотивира да променят живота си

Докато събитието течеше, един от лекторите - Велизар Величков, дори не пожела да спомене името на блога си, за да не се възприеме като реклама, което силно впечатли аудиторията.

Ето кои са лекторите и какво споделиха на събитието:

  • Ники Цветанов (Експерт по e-commerce и личностно развитие) каза, че за да постигнем успех, трябва да изградим правилни навици, нагласа и поведение. Това обаче може да стане само когато променим ценностната си система, парадигмата и вярванията си. Лекторът посъветва да намерим своето истинско „Защо?”, за да има какво да ни движи да преодоляваме трудностите по пътя и да продължаваме да се борим за постигането на целите си.
  • Анелия Мъглева (Съосновател на CopySocial - агенция за дигитален маркетинг) призова стартиращите предприемачи да изпълнят три стъпки, за да реализират бизнес около страстта си:

1. Помислете какво кара сърцето ви да пее

2. Открийте какви умения имате, които можете да продадете

3. Намерете хора, които биха платили, за да имат вашия продукт

  • Николай Чакъров (Е-commerce експерт, блогър, мрежов инженер) сравни класическата търговия на дребно с онлайн търговията и разясни какви са приликите и разликите във финансовата подготовка за стартирането им. Лекторът посъветва гостите да не стартират бизнес с високи суми, за да може ако загубят целия инвестиран капитал, да продължат безпроблемно.
  • Велизар Величков (Oнлайн предприемач, блогър и адвокат)

сподели какво трябва да направим, за да изградим аудитория, на която после да продаваме:

  1. Да потърсим практическата си страст (нещо, в което имаме потенциала да станем много добри и ни харесва да го правим).
  2. Да се усъвършенстваме в нея
  3. Да започнем да даваме стойност на хората чрез авторско съдържание, за да изградим позицията си на лидери на мнение
  4. Да създадем доверие у аудиторията, за да изградим мрежа от последователи, които да ни оставят имейлите си
  • Десислава Черкезова (Съосновател на CopySocial - агенция за дигитален маркетинг) обърна внимание на важността да не се фокусираме върху детайлите, да гледаме голямата картина и да се стараем в отношението си към клиентите. Тя сподели също, че трябва да тестваме услугата си, за да разберем как можем да я подобрим.

Гостите на събитието бяха близо 200, а над 1000 души следяха случващото се на живо. Запис може да гледате тук.

Комуникацията по темата за онлайн бизнес продължава във фейсбук групата The Sect of Success Mastermind”, която организаторите създадоха след събитието. В нея ще се споделят полезни ресурси, ще се задават въпроси и ще се обсъждат теми, свързани с онлайн бизнеса. Всеки, който се интересува от темата, може да се присъедини.