21 участници, сред които известни личности, чужденци и емигранти, влизат в най-екстремния сезон на „Фермата“, който започва на 10 септември по bTV. В трети сезон шоуто ги посреща с предизвикателството да изградят живота си отначало. Ферма на практика няма, а първата мисия на героите е да построят сами мястото си за живеене. Те няма да разполагат с никакви удобства на цивилизацията - вода, ток и комуникации и ще трябва със знанията и уменията си да градят всичко от нулата. Голямата тайна на „Фермата” бе разкрита днес от продуцентите на предаването. Темата на предстоящия сезон „Ново начало“ е в унисон със световната тенденция, която набира все по-голяма популярност – завръщането към природата, устойчивия начин на живот и намаляване на консумацията и замърсяването.

„Ще запазим романтиката на първия сезон, патриотизма на втория сезон и ще се опитаме да пренесем всичко това на територията на съвременния свят. В настоящето ще ни е трудно да оцелеем, ако продължаваме със същия темп, със свръхконсумацията, със замърсяването. Затова „Ново начало“ има мисия - да предложи модел и на зрители, и на участници, как да поправим стореното зло и да се научим да живеем в съвременния свят с по-малко, но по-качествено“, съобщи водещият и продуцент на „Фермата“ Андрей Арнаудов.

„Фермата“ ще бъде единственият ни праймтайм проект от септември до декември тази година. Нещо повече, „Фермата“ ще бъде излъчвана не пет, а шест пъти в седмицата - от неделя до петък, като залагаме на вече изпитаната формула от седмични епизоди по 90 минути и вълнуващи неделни дуели. По този начин гарантираме на зрителя последователност на програмата и вярваме, че шоуто е уникално и ще постигне безапелационен успех“, съобщи пред журналисти главният изпълнителен директор на bTV Media Group Флориан Скала. Той допълни, че „Фермата“ е една от най-интригуващите и смислени шоу програми, излъчвани от български телевизионен канал. „bTV следва своята обществена отговорност и затова залага на предаване като „Фермата“, каза още Скала.

Пресконференцията за новия сезон на „Фермата“ се проведе на едно от най-важните места за формата - Арената за дуели, където всяка неделя ще се решава съдбата на участниците – кой отпада и кой продължава в шоуто.

„Има едни вечни теми, които са важни за всички - значимостта на семейството, постигането на баланс между работата и семейството и истината, че човек трябва да се научи да търси повече усмивките на тези, които го чакат вкъщи. Това са важните теми и за „Фермата“. Това е предаването, което може да гледате с вашите деца, без да се притеснявате. Ще чуят ценни послания, които ще им

помогнат да се изградят като характери”, коментира главният редактор на формата Ники Николов. Той допълни, че нововъведение в сезона ще бъде включването на тематични въпроси, свързани с българската история в дуелите.

Новият елемент в игрите е свързан с една група участници – т. нар. нови българи – чужденци, родени извън България, но припознали страната ни като родина. „Една от участничките е македонка, която се чувства българка и ще бръкне много дълбоко в раната на тези отношения. Тя прави много смели неща, за които ще бъде критикувана, там където е родена“, заяви Андрей Арнаудов.

„Фермата“ ще бъде единственото риалити шоу в България, за което е композирана и записана оригинална музика. Саундтракът на „Ново начало“ е дело на българската етно група „Оратница“. Музиката, която „Оратница“ създават за „Фермата“ 3, е вдъхновена от българските музикални традиции и регионални фолклорни елементи. 

„Фермата“ 3 ще има и свое уникално присъствие във Viber, където феновете ще могат да свалят безплатно първия у нас анимиран и озвучен стикер пакет. Шеговитите стикери са разработени специално за предаването и ще бъдат пуснати след старта на шоуто на 10 септември.

Gallery