Nestle се готви за постпандемичен растеж с безконтактна кафемашина за офис пространствата, която може да се контролира чрез смартфон, ограничавайки възможностите за разпространение на новия коронавирус, предаде Bloomberg.

Кафето бе важен двигател за стабилните продажби на компанията миналата година, а след представянето на Nespresso преди около десетилетие Nestle направи няколко стъпки към засилване на бизнеса си с кафе, включително партньорство със Starbucks през 2018 година. В момента швейцарският гигант произвежда серията продукти за употреба у дома на веригата за кафе.

„Когато хората започнат да се връщат в офисите, може да не е в същия състав както преди COVID… Потреблението у дома ще продължи да расте“, прогнозира Дейвид Рени, ръководител на кафе брандовете на Nestle.

По думите му има големи перспективи за растеж в Китай. Миналата година компанията е отворила близо 900 обекта на Starbucks, мотивирана от възстановяването на азиатската държава от пандемията. Индия и Африка също са приоритети в експанзията.

За глобалния пазар на кафе „предизвикателството е да се гарантира, че търсенето и предлагането се поддържат в баланс“.

Източник: Мениджър Нюз