Реклама на H&M руши стереотипа как трябва да се държи една дама
Хитът на Том Джоунс от 1971 г. "She's a Lady" звучи в тази нова кампания на шведския моден бранд H&M. Идеята на рекламата е да руши стереотипа как трябва да се държи или да изглежда една жена или дама.
В текста на песента се пее, че правилната жена за много мъже е тази, която има стил и елегантност, но в същото време "си знае мястото". Тя се превръща в ироничен химн на фенимисткото движение, което през 1971 г. набира сила с втора вълна в САЩ.
Саундтракът на рекламата на H&M сега е същата песен, изпълнена от дуото Lion Babe, отбелязва Adweek. В спота се виждат различни жени да се държат неочаквано, нетипично, смело, скандално, включително актрисата Лорън Хътън, моделът Адуоа Абоа, транс звездата Хари Неф, главният криейтив директор на Design Army Пам Лефебюр...