Автобиографията е начин да се представим в света на труда и често може да наклони везните, когато става въпрос за наемане на един или друг кандидат за работа. И когато става въпрос за намиране на мечтаната работа, понякога трябва да бъдете изобретателни, за да стигнете до така желаното интервю. Добър пример е млад мъж на име Джонатан Суифт, който проявил творчески подход, кандидатствайки за позиция в маркетинговия отдел на Instantprint, специализирана печатарска компания, базирана в Йоркшир.

Както съобщава Mirror, младият мъж подходил креативно, като решил да отиде до паркинга на централата на фирмата и да постави картичка с профила си в LinkedIn на предните стъкла на всяка от колите.

Маркетинговият мениджър Крейг Уасел, който отговарял за избора на идеалния кандидат за позицията, видял стратегията на младия мъж чрез камерите за видеонаблюдение, предупреден от служителите по сигурността. Той бил толкова очарован, че решил да покани младежа на интервю, пише eleconomista.com

"Когато погледнах през прозореца на офиса, видях, че някой оставя брошури на всички предни стъкла на автомобилите и при по-внимателен преглед стана ясно, че брошурите всъщност са кандидатура за позицията. Естествено, веднага поканихме Джонатан на интервю", казва Уасел и признава, че Джонатан е станал обект на разговори в офиса. 

Освен това, маркетинг мениджърът споделя, че повече от 140 кандидати са кандидатствали за позицията, но изобретателността на Джонатан му е донесла късмет.

"Начинът на кандидатстване на Джонатан привлече вниманието ми. Той ми показа, че познава марката и има правилното отношение, креативност и чувство за хумор, за да се впише в екипа. Нямам търпение да работя с него и да видя какви други идеи има", добавя Крейг Уасел.

Източник: Мениджър Нюз