сп. "Обекти"сп. "Обекти" - Лого

Затвори

"Много хора живеят с илюзията, че са се простили с илюзиите си."

04 юли 2015 г.

Широко тиражираният по медии и кино образ на извънземния като малък зелен хуманоид с малко телце и огромна глава по-скоро не съответства на действителността, пише Actualno.com.

Космос
04 юли 2015 г.

Континентите са се издигнали над океана преди 3 милиарда години, което е с около милиард години по-рано, отколкото мислеха специалистите досега, съобщи Darik News.

Наука
04 юли 2015 г.

През юли и август градината на Гранд Хотел София ще се превърне в място за ценители на киното или иначе казано – Лятно кино соаре. По време на кино вечерите в Гранд Кафе ще се насладите на избрани филми със специално кино меню под открито небе.

04 юли 2015 г.

Един пенсионер си карал старата бракмичка по улиците на Ню Йорк. Точно пред Емпайър Стейт Билдинг чисто нов Mercedes-Benz S-Class се изпречил на платното на стареца. Дядото се опитал да го заобиколи - ляво, дясно, ляво и накрая се забил във вратите на луксозното возило.

04 юли 2015 г.

Наричат го “най-добре пазената тайна на археологията” или “голямата загадка на Микронезия”. Дворцов комплекс, построен върху коралов риф сред просторите на Тихия океан - това е Нан Мадол.

От Начо Стригулев
Мистерии
04 юли 2015 г.

Не обичам клишетата, но в случая ми е удобно да използвам едно от тях за отправна точка. От известно време идеята за изневярата върти своите кръгчета в мисълта ми. Държа да направя сериозно уточнение - изневярата не в класическия й формат, а в доста по-различен план. Но все от някъде можем да започнем...

04 юли 2015 г.

Експлозията на свръхновата звезда SN 1054, близо до звездата Зета от съзвездието Бик, е отбелязана от китайски и арабски астрономи. Вероятно е забелязана и от жителите на Северна, Централна и Южна Америка.

Космос