сп. "Обекти"сп. "Обекти" - Лого

Ако мислите за храната, която поемате, ще ядете по-малко, твърдят американски учени. Експериментът, проведен от изследователи в университета Карнеги-Мелън в Питсбърг, на практика преобръща досегашната практика на “гонене” на лакомствата от ума като начин за отслабване.

26 март 2015 г.

Глобалната инициатива в знак на съпричасност с екологичните проблеми на планетата "Часът на Земята" тази година ще се проведе на 28 март (събота) от 20:30 ч. В този час в България, наред с хората по света, можем да изключим осветлението в домовете си и да спрем потреблението на електроенергия, за да покажем, че ни е грижа за природата и вредите, които човекът й оказва, пише Мениджър NEWS.

Земя
26 март 2015 г.

Каква е ползата да знаете толкова много и да ви сече акълът, щом не ставате по-щастливи от това?

26 март 2015 г.

Обичате ориз, но се тревожите за теглото си? Добрата новина е, че учените са открили метод, който намалява калорийното съдържание в ориза до 60% - само с начина на приготвяне, пише Daily Mail.

26 март 2015 г.

Предлагаме ви 10 твърдения. Колко от тях са верни?

26 март 2015 г.

Клубът за култово кино на JAMESON IRISH WHISKEY пресъздаде атмосферата на легендарния филм "Гепи" в София.

26 март 2015 г.

Ако искате да се забавлявате с вашия четириног любимец, екип дизайнери и инженери от Party New York е помислил точно за вас, пише Design Taxi.

От Обекти
Техно
26 март 2015 г.

Да си купите обръч и той да ви е тамън!

Последна снимка