За нас

“Обекти” е сайт за науката и техниката, за Земята и Космоса, за загадките и мистериите в света около нас. За нещата и хората, които правят така, че големите прозрения да се случват.

Нима има нещо по-вълнуващо от стремежа на човека да опознае себе си, света наоколо, галактиките и звездите? Всички отваряме широко очи, чуем ли поредната “Еврика!” И с любопитство и интерес я пускаме да влезе в главите ни, в дома ни, в университета и офиса. Щастливи сме, защото променя живота ни и го прави по-добър.

В научните открития, които придвижват света напред, има приключения, вълнуващи съдби, хора, ситуации. Също и загадки, които все още чакат отговора на своето “Защо?”

За всичко това пише и ще пише сайтът “Обекти”.

Първоначално „Обекти“ стартира като печатно издание. Първият му брой излиза през юли 2009 г.

От декември 2012 г. „Обекти“ премина изцяло онлайн - с променено и допълнено съдържание. По този начин то стига по-бързо до своите читатели, за които мрежата и новите технологии са начин на живот.

Издава "МИТ Прес" ООД, част от "ВМ Финанс Груп"

Васил Мирчев и Александра Мирчева са физическите лица, собственици на изданията на МИТ  прес. Това са списание "Мениджър", както и сайтовете www.obekti.bg и www.manager.bg.

Ние сме убедени, че не може да има силен продукт без професионален екип от ярки личности, от хора, отдадени на идеята, за която са готови да работят с вдъхновение, с душа и сърце. Ето ги и тях:

Главен редактор:

Владимир Тодоров