Хората, които ни носят лоши новини, автоматично ни стават антипатични

03 юни 2019 г., 08:20
165

Тези обаче, които ни съобщават хубави неща, се издигат в нашите очи. Снимка: Shutterstock

Учени от Харвардския университет установиха, че носителите на лоши вести автоматично ни стават антипатични и обратното - тези, които ни съобщават хубави неща, се издигат в нашите очи, пише в. "Дейли мейл", цитиран от БТА.

Психолозите са провели експеримент с доброволци, които щели да спечелят два долара, ако отгатнат какво число ще бъде изтеглено от една шапка - четно или нечетно. Участниците, които получавали лошата вест, че не печелят, по-късно дали по-ниска оценка за атрактивност на неутралното лице, което я съобщило. Това ставало и в случаите, когато вестоносецът не участвал пряко в тегленето на числата. Когато числото било вземано от шапката, то било предавано на друго лице, за да го оповести.

Доброволците, узнали че печелят 2 долара, по-късно дали по-високи оценки за атрактивност на добрия вестоносец. 

Ключови думи:
Коментари