Гениалният физик проф. Стивън Хокинг и неговата дъщеря Луси Хокинг разказват нова междугалактическа история за Джордж и Ани в изданието „Джордж и неразбиваемият код“ (ИК „Сиела“). В тази четвърта книга за деца от поредицата на семейство Хокинг има десетки научни факти, които ще накарат всяко дете да поиска да разбере повече – за квантовите компютри, за Болцмановите мозъци, дори за ДНК.

Не са много хората по света, които наистина умеят да разказват увлекателно факти за Космоса и да обясняват разбираемо за деца научни теории, но Стивън Хокинг и неговата дъщеря Луси Хокинг определено са сред тях.

След като търсиха съкровища в Космоса, караха лунен ровър и описаха черните дупки, героите на Стивън и Луси Хокинг се впускат в нови приключения. Този път Джордж и Ани ще трябва да се гмурнат в най-дълбоките дебри на научната фантастика, за да разберат на какво се дължат странните неща, които се случват напоследък. Банките раздават пари на улицата, в супермаркетите не се налага да си плащаш, а самолетите отказват да напуснат летищата. Изглежда сякаш най-сериозните и най-големи компютри на Земята са били хакнати до един. Този хаос налага незабавната намеса на Джордж и Ани, които се впускат в ново пътешествие из необятния Космос.

Вижте още на Новите родители.