Тетра Пак въвежда нова картонена опаковка за млякото Верея

11 март 2016 г., 08:30
265

Shutterstock

Тетра Пак, водещата световна компания за решения в хранителната индустрия и опаковането, въвежда нова опаковка на българския пазар, по-удобна за използване и с висока степен на защита на храните и напитките съхранявани в нея. Опаковката с наименование Tetra Brik Edge е с наклонен горен панел и за първи път се използва в България от ОМК и техния бранд млека Верея.

Страната ни е 48-мата в света, в която се пуска на пазара тази опаковка, използвана вече от няколко години насам от 408 бранда храни и напитки по света. До настоящия момент, продажбите на такива опаковки възлизат на 4.7 милиарда броя, което е ясен знак за нейните добри потребителски характеристики, а също и за успеха на пазара.

Tetra Brik Edge е непрозрачна и затова предлага висока степен на защита от светлината и кислорода във въздуха, което позволява да се запазят ценните съставки на продуктите вътре. Това означава съхраняване на витамините и всички останали хранителни вещества, които са неизменно важни за здравословния живот.

“Tetra Brik Edge е предложение, което вярваме, че удовлетворява потребителските изисквания. Опаковката е с иновативна форма, позволяваща по-добро наливане на млякото, а удобната капачка прави употребата й по-лесна. Това иновативно решение е просто, но смятаме, че ще допринесе съществено за удовлетворението на потребителите. И това е стъпка от непрекъснатото усъвършенстване на функциите на опаковките, на което ние от Тетра Пак сме отдадени – за да предпазваме добрите качества на храната и да се грижим за здравословния начин на живот на хората – отбеляза Каталина Сиритеану – Маркетинг директор на Тетра Пак Югоизточна Европа по повод новата опаковка.

В допълнение, Tetra Brik Edge, както и всички останали опаковки на Тетра Пак, са с природосъобразни характеристики, тъй като са направени от материали, които подлежат на рециклиране. Това подчертава социалната отговорност на компанията, заедно с иновативността и отдадеността към постигането на удовлетворение за потребителите.

Ключови думи:
Коментари