Избирането на правилните аспекти от вашия живот, които да споделите на работното място е доста трудно. Разкритие, което в един момент ви изглежда като нещо, което би помогнало за изграждането или заздравяването на по-дълбока връзка с хората от офиса, след време може да се окаже една огромна грешка, пише Мениджър Нюз

Проблемът е, че не може да изградите силна професионална мрежа от контакти, ако не сте открити и искрени с вашите колеги. Въпросът е в правилната селекция на нещата, които ще споделите, защото погрешната информация може да им разрушителен ефект върху вашата кариера.

Трябва да знаете докъде се простират границите и да внимавате да не ги пресечете, защото няма връщане назад.

В TalentSmart сме тествали повече от един милион души и установяваме, че в по-горните нива на висока производителност е пълно с хора, които имат силно развита емоционална интелигентност(това се отнася за 90% от най-добре представящите се хора, ако трябва да бъдем по-точни).

Емоционалната интелигентност е „ нещо“, което всеки от нас има, но не може да докосне и види. Тя засяга нашето поведение, социални умения и личните ни решения, от които зависи постигането на позитивни резултати. 

Емоционално интелигентни хора могат да разчетат останалите като отворени книги, а това им помага да разберат какво могат да разкрият за себе си в офиса и какво не.

Те са наясно, че не трябва да споделят информация за следните 8 неща, тъй като това може да поведе кариерата им в грешната посока. Не споделяйте:

1. Вашите политически убеждения

Политическите пристрастия на човек са твърде тясно свързани с неговата самоличност, за да бъдат обсъждани по време на работа, без да има риск от евентуални негативни реакции и последствия.

Политическите спорове и разминаването между вашите убеждения и тези на останалите, могат да променят мнението на хората от офиса за вас. Отричането на чужда ценностна система и начин на мислене, е сред най-обидните неща, които може да направите. 

Разбира се, различните хора се отнасят към политиката по специфичен начин, но отстоявайки вашите ценности и пристрастия, вие може да отблъснете някои от вашите колеги. 

Дори един категоричен и безапелационен коментар по гореща световна тема, може да доведе до конфликт.